суботу, 24 вересня 2011 р.

Мрії і сподівання кандидата на першу леді школи


Перше, що кидається в очі при зустрічі з кандидатом в президенти Наталкою Косміною ‑ це її палкий та цілеспрямований погляд. Одягнена в звичайну шкільну, але вишукану форму, вона зайшла до кабінету англійської мови та одразу ж почала розповідати мені про свої заходи щодо змін, які б їй дуже хотілося втілити в життя в нашії школі. Отже, не витрачаючи часу, я одразу ж прийнялася до роботи і почала задавати питання майбутньому президенту школи №7.

Поліна: Як ти прийняла рішення балотуватись у президенти?
Наталка: Я сиділа у школі і мені повідомили, що скоро відбудуться вибори президента. Мені відразу спало на думку, а чому саме я не зможу стати ним? Адже я хочу зробити нашу школу більш яскравою. Я вважаю, що саме на цій посаді я зможу змінити школу.
Поліна: Що саме ти хочеш змінити?
Наталка: Я хочу зробити більше святкових вечорів у школі. Також хочу, щоб наша школа більш серйозніше поставилася до малозабезпечених сімей і хворих на СНІД та рак.
Поліна: А чи хочеш ти щось змінити для вчителів?
Наталка: Це питання ми обговорювали першим . Я б, звичайно, зробила б в кожному кабінеті вчителів ремонт, але це потребує дуже багато коштів і до цього треба підключати всю школу , адже наша школа як одна ціла сім’я.
Поліна: Як ти вважаєш, чи змінить саме тебе пост президента?
Наталка: Можливо це і змінить мене, але я завжди буду залишатися звичайною ученицею, як і була.
Поліна: Як ти відносишся до своїх суперників?
Наталка: Як це смішно не було б, але деякі учні, які також балотуються в президентімої друзі, тож вибори ніяк не вплинуть на нашу дружбу.
Поліна: Як ти думаєш, твої шанси на перемогу великі чи малі?
Наталка: На мою думку,мої шанси на перемогу такі ж як і у всіх, я не хочу казати, що я стовідсотково буду переможцем, але я впевнена у собі!
Поліна: Чи маєш ти власну партію ?
Наталка: Звичайно, як і кожен президент:-)  Моя партія називається SND(successful, nice, dedicated). В перекладі з англійської – успішні, хороші, віддані. Ми і насправді такими і є.
Поліна: Тож і останнє питання, як ти себе почуваєте перед початком виборів?
Наталка: Я дуже хвилююся. Я  знаю, що в мене велика конкуренція, але я вірю, що мої шанси великі.
Після закінчення нашої розмови наша Наталка мило усміхнулася та подякувала за інтерв’ю.

Журналіст 10-А класу Поліна Дудар

2 коментарі: